آشنایی با قوانین طراحی سایت
نوشته شده توسط : امامی

آشنایی با قوانین طراحی وب سایت : برای افزایش اعتبار یک کسب و کار از طریق طراحی سایت باید با اصول و قوانین موجود در این حوزه به طور کامل آشنایی داشته باشید . در مقاله ای که امروز برای شما کاربران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته ایم قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از مهم ترین قوانین و قواعد حوزه ی طراحی سایت بپردازیم از این رو مثل همیشه با ما همراه باشید . 

فونت محتوای سایت :

اگر سایز فونت در طول محتوای سایت تان دچار تغییرات بسیار زیادی باشد ، سایت شما از نظر کاربران بسیار ابتدایی و ساده به نظر خواهید رسید . با محدود نمودن سایز فونت متون وب سایت به 2 یا 3 سایز خواندن مطالب را برای کاربران آسان تر کنید و وب سایت تان را حرفه ای تر جلوه دهید . پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از فونت arial و Tahoma برای مطالب وب سایت تان می باشد .

گرافیک صفحات وب سایت :

وب سایت شما نشان دهنده ی اعتبار شما خواهد بود از این رو می بایست گرافیک قدرتمندی داشته باشد . اگر نگاهی به وب سایت های موفق در سراسر جهان انداخته باشید شاهد گرافیک جذاب آن ها خواهید بود . البته باید توجه داشته باشید که گرافیک سایت تان نباید در سرعت بارگذاری صفحات سایت تاثیری منفی به جای بگذارد زیرا کاربران فضای مجازی در وهله اول از وب سایت هایی استقبال می کنند که در مدت زمان کمتری بارگذاری شود . 

بخش تبلیغاتی در سایت :

اگر در به کار گیری تبلیغات زیاده روی به خرج دهید کاربران سایت تان را به سرعت از دست خواهید داد .  سعی کنید بر روی تعداد و نوع تبلیغات داخل وب سایت تان تمرکزی کافی داشته باشید و کلیه تبلیغات را بسیار کوچک و بدون چشمک زدن در سایت تان قرار دهید . کاربران فضای مجازی تنها در صورتی به وب سایتی جذب می شوند که محتوای آن سایت برای شان جذاب باشد لذا با قرار دادن تبلیغات زیاد در سایت ، محتوای خود را از دید کاربران مخفی نکنید. 

منبع: سایت وب خونه





:: برچسب‌ها: آشنایی با قوانین طراحی سایت,قوانین طراحی سایت,آشنایی با طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: